wtorek, 21 czerwca 2011

#9 ?

Hej :) znowu tu jestem ! :D dzisiaj nie poszłam do szkoły , bo po co? ;p tylko jutro i waakacje <3 ! 
Gdzie wybieracie się na wakacje?  Macie jakieś plany ? Czy pełen spontan ? ;) u mnie NA PEWNO wyjazd do Babci z kuzynami pod namioty ;d a reszta jest pod znakiem [?] . spontan! w końcu będą WAKACJE ! :D

Zdjęcia Turawa '11 : 

z jakim chłopczykiem ;* :D


jakieś pokraczne to xD no tak. ;d 2 lata przerwy ;/


mod; Justyna :)


od lewej : Justyna , Ala i ja. ;)

Kuba Kęsy z zespołu "Gryzie" :) 
wokal & gitara elektryczna <3
lovelovelove .




  " Jeśli już być złą dziewczynką to na prawdę złą! "
 

7 komentarzy:

  1. Na dodatek powiem ci, że po godzinnym obieraniu palcami fasolki szparagowej ten pierwszy lakier trzyma się twardo i nie odprysnął ;) świetny jest!
    Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pękaczy jeszcze nie próbowałam :( wiem o nich juz dosc dlugo i dlugi czas ich szukałam, ale nigdzie nie było... ale teraz jest ich juz wiecej, wiec moze gdzies znajde :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a myślisz o kupnie??


    dwa lata przerwy w czym??
    ja wybieram się nigdzie a potem do pracy haha xD

    OdpowiedzUsuń
  4. aha ;) a jaki styl tańca?

    praca u mamy jako pomoc biurowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! sama wybierałam hhihi ;P

    no to fajnie. masz jakieś filmiki tańca swojego?? ja tańczyłam rok kiedyś ogólnie "taniec nowoczesny" ale tylko rok bo babka odeszła ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki ;*
    akurat takie proste kreski są łatwe, bo mogą wyjść krzywe xD haha. jak to brzmi (:

    a nie wiem. to było chyba w piątej podstawówce i wtedy nas uczyła, a potem już w szóstej klasie do szkoły nie przyjeżdżała ;( a chętnych było..
    szkoda, że nie masz filmiku :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo... nie znam tej piosenki. jaki zespół/wykonawca??


    no teraz to trudniej się zmobilizować i zapisać xD leń ze mnie.

    OdpowiedzUsuń