sobota, 2 lipca 2011

#12 - lustrzanka

Hej.. ;) Ostatnio wymyśliłam nowy pomysł na notke ;p postanowiłam Wam pokazać mój "zestaw fotograficzny" .. Wczoraj wyczyściłam wszystko i zrobiłam zdjęcia :) 
Cały zestaw. :D  ( jakość komórkowa)
 Torba, UV filter, Canon 550D + obiektyw , obiektyw 18-270 mm.

obiektyw Tamron 18-270 mm


 UV Filter "Akira" - dostałam jako prezent do obiektywu Tamrona, gdyż długo na niego czekałam..
chociaż nie wiedziałam, że dostane drugi obiektyw.. dowiedziałam się ostatnia .. ;o
 BARDZO duża torba "Hama" :) wszystko się mieści :D i jest jeszcze dużo miejsca..

obiektyw 18-55 mm ( był w zestawie z lustrzanką)



idę dalej sprzątać.. ;(  a później może zakupy :)
Pa ;*

4 komentarze:

  1. filtr <3 ja preferuję sony lustrzanki ^^ ale twoja jest także całkiem, całkiem. Ten drugi obiektyw to ma jakieś cele, np. jak są obiektywy do makro ipt. to ten ma coś takiego czy to po prostu kolejny obiektyw ;) ? pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki.
    Zapraszam do mnie do obserwatorów:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam+obserwuję Klemcia.

    OdpowiedzUsuń